piątek, 25 września 2015

Liebster Blog Award

Dopiero dodałam prolog a tu już nominacja do LBA. Bardzo dziękuję Hermionie Malfoy która mnie nominowała ♥


Ale co to jest Liebster Blog Award?


,,Nominacja Liebster Blog Award od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę".  Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

No to po krótkim opisie czas na pytania.

1. Najlepszy blog, który do tej pory przeczytałaś? 
Hmmm... Dużo ich jest. Podam dwa :) ,,Harry i Ginny - Czy ich miłość pokona wszystkie problemy?" i  ,,Mówi się, że kobiety kochają tylko tych, którzy je kochają".
2. Najlepszy/Ulubiony parring
Mam trzy :3 Hinny, Jily i Dramione.
3. Ulubiona część Harry'ego Pottera? 
Trzecia i siódma (filmowa to ósma) :)
4. Najbardziej nie lubiana część Harry'ego Pottera? 
Hmmm.... Chyba szósta.
5. Kto zainspirował/inspiruje Cię do pisania?
No właśnie inspiruje mnie wyżej wspomniany blog ,,Harry i Ginny - Czy ich miłość pokona wszystkie problemy?"
6. Ulubiona liczba? 
Żebym ja jeszcze się nad tym zastanawiała :D Heh, niech będzie 9 i 3/4.
7. Znienawidzony szkolny przedmiot? 
Zdecydowanie matematyka! Nienawidzę jej!
8. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem? 
No więc moja koleżanka i teraz beta ma bloga. No i raz zapytała się mnie czy nie chciałabym pisać opowiadania tak jak ona. Ja na początku nie bardzo chciałam, twierdząc, że duże błędy robię. Ale w końcu mnie przekonała :)
9. Jakie blogi regularnie czytasz i śledzisz ich postępy? 
Dużo wymieniania... No więc te z pierwszego pytania, ,,Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość", ,,Miłość to jest to co pozostanie, gdy wszystko inne zostanie zabrane" , ,,Nienawidzę Cię - brzmi jak początek romansu, a nie jego koniec" i wiele, wiele innych...
10. Masz zaplanowaną całą fabułę opowiadania, czy wymyślasz na bieżąco całą historie? 
A to jest tak, że mam coś tam wymyślone, ale czasami musze wymyślić podczas pisania.
11. Ulubiona książka? 
To oczywiste pytanie... Harry Potter :D


Ja nominuje: 
http://lilyevans-jamespotter-huncwoci.blog.onet.pl
http://oczami-rudzielca.blogspot.com
http://harry-ginny-milosc.blogspot.com
No i przykro mi ale nie wiem kogo jeszcze nominować :C

Pytania:
1. Kto Cię inspiruje do pisania?
2. Jak i kiedy stałaś się Potterhead?
3. Ulubiona piosenka?
4. Twoja ulubiona postać z Harry'ego Pottera?
5. Jakie blogi czytasz i śledzisz?
6. W jakim domu w Hogwarcie jesteś?
7. Ulubiony/a aktor/ka?
8. Ulubiony/a wokalista/ka
9. Ulubiona część Harry'ego Pottera?
10. Czy masz czasami ochotę skończyć z pisaniem?
11. Ulubiony film?



Jeszcze powiem Wam, że pierwszy rozdział wkrótce się pojawi, jest już u mojej bety :)
I to by było na tyle :) Pa :*
Patrycja Potter 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony